Zoekmachine adverteren (SEA)

Dankzij "Search Engine Advertising" (SEA) staat u direct bovenaan in Google! Zo verslaat u de concurrentie!

Zoekmachine adverteren (SEA)

Google is met afstand de meest gebruikte zoekmachine ter wereld. Vrijwel iedereen begint bij zijn of haar online zoektocht logischerwijs op Google. Daarom liggen er hier voor jouw bedrijf ook niet te missen kansen. Met Google Ads biedt Google jou namelijk de mogelijkheid om tegen betaling je online vindbaarheid te verbeteren. Toch is het voor veel bedrijven lastig om het budget voor de advertising optimaal in te zetten. Hier helpen wij je daarom graag mee!

Bij Park1 hebben we jarenlange ervaring metSearch Engine Advertising (SEA) en we weten daarom ook precies hoe deze adverteervorm moet worden ingezet. We achterhalen voor jouw bedrijf welke zoekwoorden van belang zijn om te gebruiken, welke targeting past bij je doelstellingen en helpen je graag bij het analyseren en optimaliseren van de online prestaties.

Voordelen van ons werk

  • Persoonlijke aandacht voor jouw account
  • Altijd beschikbaar voor vragen en overleg
  • We denken met je mee en geven geen onnodig geld uit
  • De juiste targeting van keywords en doelgroepen
  • SEA-strategie die aansluit op je marketingdoelstellingen

Met de inzet van SEA kun je zelf bepalen hoeveel je per klik wilt betalen en heb je dus de kosten zelf in de hand. Benieuwd naar de kansen? Neem dan contact met ons op!


SEA en SEO specialist bij Park1 Online marketing in Venlo
Hallo, Ik ben Bart van Soest

Hoe kan ik u helpen?

SEA en SEO specialist
Vragen? Ik hoor het graag!


In mijn vorige blog is een korte introductie voor Google Ads te lezen. Hiermee betaal je Google voor het vertonen van jouw advertenties. Maar hoeveel kost dit? En hoe kun je ervoor zorgen dat je niet te veel betaalt?

Lees verder
leestijd: 4 minuten

In de oude, fysieke wereld kiezen winkels A-locaties waar de huurprijzen aanzienlijk hoger zijn dan op andere (minder aantrekkelijke) locaties. Voor een A-locatie betaal je een hoge huur, maar zodra je de deuren opent, stromen de bezoekers “vanzelf”...

Lees verder
leestijd: 4 minuten

Uitgelicht

Opack

Om de juiste doelgroepen te benaderen maken we gebruik van meerdere kanalen om te adverteren. Vaak is een kanaal te smal en een risico voor het rendement.