HR-marketing

Het doel van HR-marketing is het creëren van een aantrekkelijk, effectief en gelukkig personeelsbestand. Je werkt aan een herkenbaar en authentiek werkgeversimago, wat het vinden en blijvend binden van kwalitatieve medewerkers vergemakkelijkt.

De tactieken om hierin succesvol te zijn, vloeien voort uit strategie die rekening houdt met interne én externe factoren, op zowel de lange als de korte termijn. HR-marketing gaat niet alleen over het werven van nieuwe medewerkers, maar over de complete filosofie van de organisatie ten opzichte van het personeel en werkgeverschap. In het Park1 HR-marketingmodel houden we rekening met 5 domeinen, die je gaan helpen om kwalitatieve medewerkers blijvend te binden.

Download onze whitepaper om aan de slag te gaan met HR-marketing

Whitepaper

5 domeinen binnen HR-marketing

  1. Strategie en DNA (de fundering)
  2. Positief werkgeversimago (extern lange termijn)
  3. Vacaturemarketing (extern korte termijn)
  4. Blijvend binden medewerkers (intern lange termijn)
  5. Interne communicatie (intern korte termijn)